zondag 15 februari 2015

Dingen die ik denk als ik aan het puzzelen ben



Zal ik tegelijk een luisterboek opzetten of nu even niet.....?

Vijftienhonderd stukjes is wel erg veel. What was I thinking??

Boos gezichtje, geel stukje met stipjes. Waar hoort dat boze gezichtje met geel stukje met stipjes?



Je moet wel gek zijn om in zo’n vol zwembad te willen!

Oh, die laatste vakantie met ons allen... Wat was het heet die zomer! En wat hebben we toen veel gezwommen! Gelukkig was het zwembad in dat park niet zo vol....

Ha! Daar! Daar moet dat gele stukje met... Nee, past niet. Of...? Nee.

Wat heeft die man toch met pleisters? Op blote billen ook nog. Grappig wel.

............

Huh? Dit is toch een puzzel voor alle leeftijden? Wat heb ik nu dan voor een klein behaard stukje vlezig iets?? O, een árm! Ach, natuurlijk. Een arm. Dirty mind ik...



Ha! Daar bij die bal! Boos gezichtje onder bal! YES!

Ik moet eigenlijk plassen.... Wacht! Dit stukje past hie... nee, toch niet. Uh.....

Zoek-zoek-zoek-zoek.... Zoekerdezoek....

.............

De zon schijnt wel lekker daar buiten. Zo direct maar een stukje lopen. Zo.... direct.....

Met dit heldere licht kan ik mooi die blauwe rand doen. Straks is het te schemerig en dan lijkt al dat blauw nog meer op elkaar.

Zit er nou een pedo in dat bad?? Vieze vent met zijn tong uit zijn mond! Ieuw!


Misschien even gauw de wasmachine aanzetten? Doe ik toch wat nuttigs....

Pee-hee? Wil je een kopje thee voor me maken? Please?

Ik wou dat ik ook zo kon tekenen. Of nee, zíngen! Ik wou dat ik kon zingen!

Mamma Mia! Waar moet dat stukje nou? Mai-mai even verder zoeken! Mamma Mia...

Ik kan niet zingen.

..........

Kom! Nog één stukje en dan naar boven! Vooruit!

Eerst snel naar de wc! Snel-snel-snel-snel... Pfffff!

Ach, telefoon ligt nog bij de puzzel. Hmmm, ben best wel ver eigenlijk. Als ik nou even dit hoekje.....

Zo’n puzzel lijkt goedbeschouwd op het echte leven. Vrolijke stukjes, donkere stukjes, onduidelijke stukjes, pruttige stukjes, randstukjes.... Rándstukjes?

Wat denk ik opeens rare dingen. Zou dat nou zen zijn?

Vijf-tien-hon-derd stukjes. Ach, het lijkt meer dan het is. Nu het bijna af is.

............

Nou ja, bijna....

Al dat blauw lijkt wel erg op elkaar! Stomme lucht! Toch maar aan de onderkant door.


 Had ik nou die wasmachine al aangezet?

Ha, het schiet steeds beter op. Hierna ga ik echt aan de slag! Met de was en daarna de keuken en de......

Hoe verzint die man het allemaal bij elkaar? Een paard in een zwembad, een boze pinguïn, een butler op de duikplank... Jee, dat blote tieten-mens heeft een tattoo op haar arm. LOL!


 .........

Toch maar een luisterboek erbij aan?

Mamma Mia! Waar moet dat stukje blauw? Mai-mai waar zou dat toch passen?

.........





2 opmerkingen:

Marina Noordegraaf .... zei

LOL - een hele interessante puzzel, die gedachten ;-)

Berna zei

Heel herkenbaar! En wat zijn ze leuk he die JvH puzzels?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...