zondag 9 december 2012

Sneeuwfoto's


Toen ik vrijdag aan het eind van die dag waarop het bijna constant sneeuwde naar huis ging, zei ik tegen mijn collega: “Ga vooral morgen in het bos wandelen, het zal er prachtig zijn.” (En dat was maar goed ook; ik had anders zomaar mijn sneeuwlaarzen onder de kapstok laten staan.)



Of zij nog naar het bos geweest is, weet ik niet; wij, Peter en ik, zijn er in ieder geval gisteren wel naar toe geglibberd. En wat was dat een goed idee!


Het was er zo ontzettend mooi! Zo heel erg sprookjesachtig mooi! Ik herkende het hele bos niet meer terug.


Nou heb ik dat zonder sneeuw ook wel snel... Richtingsgevoel *zucht*, ik zal het wel nooit krijgen. Gevoel voor timing daarentegen... Want nu, zo'n vierentwintig uur later, zal al dat moois inmiddels weggedooid zijn.


Dus hier, voor iedereen die gisteren geen tijd of zin had en/of geen bos in de buurt, maar ook voor degenen die wèl buiten zijn geweest en (nu met warme voeten) nog een beetje na willen genieten:


Sneeuwfoto's!


Niets te danken, heel graag gedaan. Ik was er toch... Gelukkig!



2 opmerkingen:

Berna zei

Toch dank voor deze prachtige plaatjes!

Anoniem zei

Hallo Sylvie,

Prachtige foto's, heb genoten.

Betreft het jaar 2013, wens ik jullie allemaal gezondheid en gezelligheid toe met iederen die je liefhebt....

Groetjes Tiny Tuip- Bont

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...