zondag 15 maart 2009

Ding 4 en 5: RSS feeds


Aangezien ik al enige tijd bekend ben met RSS, had ik weinig moeite met de punten 4 en 5.
Ik gebruik Google Reader en ben hier zeer tevreden mee. Zo tevreden dat ik niet veel tijd besteed heb aan het onderzoeken van Netvibes.

De startpagina op mijn MacBook (en op elke andere computer waarop ik langer dan een uur internet...) is iGoogle en een van de (vele) gadgets daarop is Google Reader; het is zo erg eenvoudig om snel op de hoogte te raken van diverse updates.

RSS werkt voor mij aan de ene kant tijdbesparend, maar aan de andere kant kan ik zo heel veel interessante dingen volgen en o, wat vliegt de tijd dan om!
Een andere gadget op mijn iGoogle is dan ook een klok…..

Trouwens: dankzij Google Blogsearch kan ik nou ook een gezicht koppelen aan de berichtjes van mijn coach Petra. Leuk!

2 opmerkingen:

petra zei

Sylvie
Door de bekendheid met rss-feed vlieg je door Ding 4 en 5 heen. Zo snel kan het ook gaan. Ik kijk uit naar Ding 6 en 7 en laat maar wat mooie foto's zien!!
Petra

Heleen Lunenborg Cultura zei

He Syl,

Gaat alles goed met je? Even niks van je gehoord. Maar je merkt het gelijk: ze laten je niet met rust...

Goed weekend en tot blogs..Heleen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...