maandag 30 maart 2009

Ding 6 en 7: Flickr

Onderstaand berichtje plus foto heb ik vanaf mijn kersverse account bij Flickr gepost. Als je daar kijkt, zie je dat ik ook al met bewerken bezig ben geweest. Ontzettend grappig allemaal en bovendien eenvoudig te doen.
Ik heb alleen wel gemerkt dat je niet zonder meer een vanaf Flickr geblogt (geblogd?) berichtje later weer in je blog kunt bewerken. Toen ik er later een label aan wilde hangen, viel de bronvermelding onder mijn foto weg. Toch wel jammer.
Tot dusver heb ik nog maar een paar foto's bij Flickr geplaatst, maar ik ben van plan om na onze vakantie deze verzameling fors uit te breiden.

Voor de oefening bij ding 7 heb ik Google Maps weer bekeken. Een van mijn favoriete sites: om een route te bepalen, om via (sateliet)foto's een omgeving te bekijken enz. Door gebruik te maken van die laatste mogelijkheid zagen we vorig jaar dat er toch een flinke afstand was tussen het "dicht bij het strand gelegen luxe huisje" en dat mooie strand. Dus kozen we niet alleen voor een ander huisje, maar ook voor een andere (geloofwaardiger) reisorganisatie. Kortom een zeer praktische site.

Leuk om deze opdracht met vakantievoorpret te combineren!

2 opmerkingen:

Berna zei

Hoi Syl! Wat leuk dat jij ook blogt!
Ik zal je toevoegen aan mijn lijstje en je blog vanavond thuis wat uitgebreider lezen.
Groetjes
Berna

petra zei

Wat leuk ik zie een reactie van Berna. Zo heet mijn dochter ook en die naam zie en hoor ik niet veel.
Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...