dinsdag 6 oktober 2009

23 dingen na 3 weken, een paar cijfers

Inmiddels zijn er 3 weken verstreken sinds het begin van de 23#cursus voor 16 collega’s. De stand van zaken tot dusver is:
1 is min of meer afgehaakt, zij is nog wel van plan in haar eigen tijd wat dingetjes uit te proberen.
1 is helaas een gevalletje van “missing in action”, zijn kersverse blog verdween vrijwel meteen van onze blogradar; hopelijk komt hij met een nieuwe poging snel weer boven water.
1 heeft de introductie gemist, maar heeft inmiddels een weblog aangemaakt met een heel smakelijke naam.
1 was met vakantie en ik denk, verwacht, hoop dat hij binnenkort uitgerust en (dus) vol goede moed gaat starten.
9 hebben sinds de start weinig of zelfs niks meer van zich laten horen, niet via hun blogs tenminste… komt nog, hoop ik.
6 zijn erg goed bezig; heel leuk om hun berichtjes te lezen, heel leuk om sommigen op deze manier beter te leren kennen.

Ik ga geen namen noemen, geen (voorbarige) conclusies trekken, ik hoop alleen dat iedereen minstens zo geniet (gaat genieten!) van het spelen en ontdekken als ik heb gedaan. En nog steeds doe. Want om goed te kunnen coachen, maar ook (ok, vooral) omdat ik het zo leuk vind, ben ik afgelopen weekend weer lekker beziggeweest met het bewerken van foto’s. Men zei dat het stormde afgelopen zaterdag; klopt dat?

5 opmerkingen:

bonbonblogje zei

ha coach, nog even wat vraagjes van een cursist, ik snap nog niet hoe ik m'n plaatje kan maken als volger bij anderen, bij m'n eigen blogje vult ie wel een foto in (als volger), hoe kan dat?? en de linkjes naar de andere blogs zitten wel in m'n dashboard maar nog niet op m'n profiel, welk trucje moet ik hiervoor uithalen?? ik hoor het nog wel es, nu eerst even eten enzo, heel fijn weekendje & groeteloetjes, Petra

Sylvie zei

Hai Pee,
wat een vraagtekens! Mijn antwoord staat op jouw blog bij ding 4 en 5.
Lekker gegeten?
Fijn weekend en groetjes,
Syl

Anoniem zei

Hoi Sylvie,
Ik heb wat de foto's betreft ook een paar vraagjes. De foto van mijzelf en van een paar anderen komen niet op de blog. Ik heb de tips die je Petra gaf geprobeerd maar het lukte niet. Ik weet dat Roos nu ook een foto heeft maar die komt bij mij niet tevoorschijn.
Trouwens ik kan nu skype installeren, dat heb ik bij Roos gedaan zodat ze kan praten met haar zus ik de usa. Groetjes Bea

bonbonblogje zei

ha Syl, ben ik weer, klopt het dat je op je igoogle pag een leeg vakje hebt van greader?? of horen hier tags te staan? en moet je je "tags" zelf steeds uit je greader verwijderen of gaat dat vanzelf als je ze als gelezen markeert?? verder lukt het me niet om met m'n gmail een account aan te maken op flickr, moet je eerst bij yahoo aangemeld staan? wat een vragen, eigenlijk ben ik nu toe aan een wijntje, best hard gewerkt, dus welverdiend haha, groetjes & fijn weekend, neem nog een bonbonnetje

Sylvie zei

@Bea48 en @bonbonblogje: mijn antwoorden staan op jullie eigen blogs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...