vrijdag 30 oktober 2009

Kijk op de tijd


Eén van de fijnste dagen van het jaar: de dag dat de wintertijd weer ingaat. De dagen worden korter en uit het werk thuiskomen gebeurt in het donker, maar die eerste dag voelt het alsof je alle tijd van de wereld hebt. Raar wat één uurtje extra kan doen.
Normaalgesproken melk ik die laatste zondag van oktober al helemaal uit, pas voor ik ga slapen zet ik de klok op de “juiste” tijd, maar dit jaar was het helemaal fijn. De volgende dag begon namelijk onze herfstvakantie. Lekker een paar dagen weg, lekker de klok thuis op zomertijd laten staan en toen we gisteravond thuiskwamen hadden we nog een uurtje langer vakantie-napret.
Ja meneer H.J. Bussink, dit kan alleen maar dankzij zomertijd!

4 opmerkingen:

bonbonblogje zei

haha, hij's leuk! sterkte weer met omschakelen, maar eerst nog een lekker weekendje he? groetjes

Anoniem zei

Hoi Sylvie, bedankt dat je zo vlug reageert op onze vragen en ik vind dat je idd heel vlug reageert. Ik zou het leuk vinden om over de cursus te praten in real-time zoals ze in pctaal zeggen en dan niet alleen even vlug in de wandelgangen. En de directe lijn is handig maar niet echt nodig als je even tot rust komt en dan weer verder gaat. Mijn hoofd zat nog vol met ORzaken en vergaderingen. Prettig weekend en we horen het maandag wel wat jullie besluiten. Groeten Bea

Sylvie zei

@bonbonblogje en Bea: voor jullie ook 'n fijn weekend!

Piet P. zei

Dank je wel voor de grappige oud verzetsstrijder. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik hoop nog steeds op afschaffing van de zomertijd. Het maakt me niet veel uit welke tijd, als er maar niet meer gewisseld wordt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...