zondag 5 december 2010

Op de bouwplaats


Ken je dat reclamefilmpje nog? Met die bouwvakker die tijdens zijn pauze een blikje coca cola drinkt?

Zijn bouwplaats staat pal naast een kantoor waar allemaal vrouwen werken en tijdens de cola-pauze staan al deze vrouwen zich voor het raam te verlekkeren aan die ene bouwvakker.


Want niet alleen is het een zeer smakelijke man, hij trekt ook nog zijn t-shirt uit voordat hij zijn blikje leegdrinkt!


Ik ben niet goed in het onthouden van reclames, ik weet meestal nog voor het afgelopen is niet meer om wat voor product het gaat, maar van deze kan ik me alles nog haarfijn herinneren. Ook de muziek.

Op dit moment is bijna de helft van mijn filiaal een bouwplaats. Uiteraard inclusief bouwvakkers. Om die mannen te zien hoef ik niet uit een raam te kijken; ze hebben een stofwand tussen hun werkplek en de mijne geplaatst.


Een doorzichtige stofwand.


We kunnen elkaar dus zomaar zien. Tijdens het werk en tijdens de pauzes.



Wat het verband is tussen dat reclamefilmpje en deze situatie? Er is geen verband.



Echt geen enkel verband.
Tsja.

1 opmerking:

Berna zei

Grijns. Geef mij dan toch maar die coca cola light break als ik eerlijk ben.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...