vrijdag 3 augustus 2012

Dat zijn de dingen...


Gezin en familie en al mijn vriendinnen
Regen op de ramen en ik zit dan binnen
Lezen en cocktails en luchten stralend blauw
Dat zijn de dingen waar ik zo van hou

Mensen gezond en vrede op aarde
Dat Peet alles terugvond wat hij ooit “bewaarde”
Langere benen en een slankere bouw
Dat zijn de dingen die ik zo graag wou

Als de tijd vliegt
Als ik moe ben
Dingen meer dan zat
Verzin ik van alles met music erbij
Zo’n suf soundje
Goed
Gejat

Afscheid voor lang en mensen die klagen
Muggen die ’s nachts op mij blijven jagen
Werken in hitte en wachten in kou
Dat zijn de dingen waar ik niet van hou

Geitenkaastosti’s van bruine boterhammen
Wordfeud, sudoko en ook cryptogrammen
Vers zomerfruit en salades half lauw
Dat zijn de dingen waar ik graag op kauw

Als ik vrij ben
Niks meer doen wil
Melig bovendien
Verzin ik van alles van links en naar rechts
Zoals je hier
Kunt
Zien





Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...