zaterdag 11 augustus 2012

Mooie foto


Deze foto nam ik vandaag met mijn iPhone halverwege mijn ochtendloop.

De loop waarvan ik dacht dat ik er geen tijd en helemáál geen puf voor had omdat ik boodschappen met mijn moeder moest doen, omdat ik ook moest zorgen dat zij een warme maaltijd zou krijgen, omdat ik me zorgen maakte hoe het met haar zou gaan na haar griep, omdat ik slecht geslapen had, omdat ik hoofdpijn had, omdat ik zelf ook nog boodschappen moest halen en omdat ik best wel behoorlijk moe was van een drukke week.

Maar ook de loop waarvan ik vond dat ik ‘m juist moest doen vanwege precies diezelfde redenen. De loop die ik uiteindelijk gelukkig toch liep en waarbij de afgelopen hectische week inclusief zorgen, haast, vermoeidheid èn hoofdpijn van me af leek te glijden. De loop die me zoveel energie gaf en waarvan ik genoot, genoot, genoot...

Mooie foto, hé!



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...