zondag 14 oktober 2012

Jarig en verwend



Ik was jarig gisteren en ik ben zo, zo verwend...


Met een schor “Lang zal ze leven” van een amper wakkere Peter en zijn lieve blogstukje later op de dag...

Met een stevige knuffel en liefdevolle rugmassage van Paul.

Met heel veel felicitaties via telefoon, Facebook en old skool post.

Met mijn tere, kwetsbare moedertje die toch mijn verjaardag mee kon vieren.

Met mijn zusjes met wie ik lief, leed, zorgen en heel veel humor deel en die er ook bij waren.

Met de aanblik van de tedere manier waarop Paul met zijn oma’tje omgaat.

Met gezellige regen op de ramen en veel lichtjes en warmte binnen.




Ik weet het: ik ben een verwend nest.

Maar dan wel een dankbaar en blij verwend nest ;p



4 opmerkingen:

Berna zei

Ook hier nog van harte gefeliciteerd! Fijn dat je deze dag mocht vieren met allen die je zo lief zijn.

Piet P. zei

Oooooo! Zaterdag 13 oktober! Dáááárom! Je bent het leukste verwende nest dat ik ken en ik wens je van harte proficiat met je nieuwe levensjaar.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :-)). Prachtig dat je het zo leuk heb gehad. Voor het komende jaar: liefde en gezondheid toegewenst met iedereen die je liefhebt,

Groetjes Tiny Tuip- Bont

Francine zei

(alsnog) GEFELICITEERD!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...