maandag 22 oktober 2012

O ja...



“O ja...”, zei Paul terwijl hij aanstalten maakte om de trap op te lopen. Hij had net verteld dat er tijdens onze herfstvakantie wat “toestandjes” met oma waren geweest maar dat hij dat had kunnen regelen. Hij had daarentegen met geen woord gerept over mijn volle wasmand die hij had weggestreken waardoor mijn thuiskomst extra fijn was.

“O ja... een nieuwtje... Jullie zijn sinds afgelopen week ouders van een doctorandus.”

En omdat hij dat niet even ge-sms’t, doorgebeld, desnoods gemaild heeft, hierbij een kleine wraakactie van zijn super-super-súper-trotse moeder:


Paul van Leusden, Master of Arts in Literatuurwetenschap


3 opmerkingen:

Berna zei

Wow wat goed! Maar je zou zo'n jongen toch? Zal ik ook eens in de oude doos kijken of ik nog een leuk kiekje heb? 😜
Maar gefeliciteerd hoor! Zowel Paul als jullie.
X

Monique Helfrich zei

Doe mij zo'n zoon...
Gefeliciteerd!

P. van leusden zei

laat dat nou mijn zoon zijn...
(trots*trots*trots*trots)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...