dinsdag 30 oktober 2012

Zaterdagochtend



We waren weer eens in het bos, afgelopen zaterdagochtend. In een ander bos dan waar ik vaak hardloop.

Ik was toe aan een andere looproute en in verband met mijn talent om bij twijfel het verkeerde pad te kiezen is het verstandig om vooraf wat “onderzoek” te doen.

Daarnaast was het weer te mooi om nièt naar het bos te gaan. Om meteen een lekkere kop koffie in het dorp te drinken in plaats van pas na een frisse wandeling.

De lucht was tintelig fris, de hemel hardblauw en het bos was precies zoals het bos hoort te zijn op zomaar een mooie zaterdagmorgen in de herfst. 

Dus wandelden we wat, maakten we wat foto’s en wees Peter mij op paaltjes en andere herkenningspunten, terwijl ik herfstbladeren omhoog schopte en steeds meer paddestoelen ontdekte.

En toen we aan het eind van de morgen, na die heerlijke wandeling, aan de koffie zaten, hadden we "zomaar" een perfecte zaterdagochtend achter de rug.

Bofferds-wij!

2 opmerkingen:

Roelien zei

Wat een heerlijkheid!

Monique Helfrich zei

Prachtige foto's! En zo gaaf om in het bos te kunnen hardlopen. Veel loopplezier op je nieuwe route.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...