zaterdag 13 september 2014

Koopje van de dag


In de Leuke Dagjes Winkel:

“Goedemorgen mevrouw, meneer. U bent op zoek naar een fijne Dag? Komt u verder!

Wat dacht u hiervan? Dit is de Zaterdag, type 13 september. Perfect geschikt voor vandaag, mag ik wel zeggen. Het is een verrassend zomerse Dag met een fietstochtje naar een markt naar keuze en zomaar een vrij tafeltje op een zonnig terras vinden. 

Deze Dag is verkrijgbaar in twee modellen: de bij-thuiskomst-buiten-niksen en de toch-binnen-aan-de-slag. Ja, die eerste is erg leuk, hè! Is ook erg populair.

En als u dan toch voor dat bij-thuiskomst-buiten-niksen-modelletje kiest, adviseer ik sterk om daar de spontaan-lekkere-hapjes-halen-uitbreiding erbij te nemen, da’s net iets luxer dan die standaard zelf-koken-maar-dan-gemakkelijk. Het kost ietsjes meer maar dan heb je ook wat.

Omdat deze Zaterdag alleen vandaag nog in de aanbieding is, mag ik er een gratis zonsondergang bij doen. Dat maakt het wel zo compleet, toch?

Deze Zaterdag dus dan doen? Meenemen of hier van genieten?


Veel plezier ermee en een heel fijne Dag!”



2 opmerkingen:

Berna zei

Hij is leuk! Tip je me als hij weer in de aanbieding is?
Fijn weekend verder.

Tineke zei

13 september. Altijd een leuke dag (mijn verjaardag).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...