vrijdag 16 december 2022

De schaatser



Zijn hoofd: “Gaan. Nu. Gewoon doen!” 

 

Zijn vrouw: “Waar ga jij met die schaatsen naar toe? Is het wel veilig?” 

 

Zijn collega’s: “Heeft hij een vrije dag? Pfff, even geen gezeur over Elfstedentocht!” 

 

Zijn stagiaire: “Elfstedentocht? Da’s toch iets van vroeger?” 

 

Zijn mening: “IJsbaan? Er gaat niks boven natuurijs.” 

 

Zijn kinderen: “Echt niet dat ik meega! Je gaat niet op die vijver bij mijn school, hoor!” 

 

Zijn ervaring: “Het is dan wel slim om langs de kant te rijden. Weet je nog...?” 

 

Zijn buurman: “Goeiemorgen, wilde plannen?” 

 

Zijn trots: “Wat nou, wilde plannen? Schaatsen verleer je niet!” 

 

Zijn rechterknie: “Doe je wel voorzichtig met me? Ik wil niet vervangen worden!” 

 

Zijn linkerknie: “Met mij wordt het kunstschaatsen, hahahaha!” 

 

Zijn gevoel: “Ik ben nog jong!” 

 

Zijn leeftijd: “Eh....” 

 

Zijn lichaam: “Oké, kleine stukjes dan.” 

 

Zijn spieren: “Wij laten morgen wel van ons horen.” 

 

Zijn verstand: “Heb ik nog wat in te brengen?” 

 

Zijn verlangen: “Nee!” 




 

 

 

 


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...