vrijdag 13 augustus 2010

Dream on 2

Ik ben nooit een echt meisjes-meisje geweest. Zo eentje dat met poppen speelde, het liefst jurkjes droeg en ze ook nog schoon hield. Ik heb nooit op ballet gewild en ik wilde ook nooit later een prinses worden. Ik houd nog steeds van roze en van leuke kleren, maar niet van schattig en van strikjes. Ik ben liever stoer dan lief.

Maar toen de verkoper in de beddenzaak, waar we heerlijk allerlei matrassen uit mochten proberen, waar we lekker in verschillende bedden mochten kruipen en ook nog comfortabele kussens aangereikt kregen, toen die man zomaar concludeerde dat ik van stevig hield, beslist niet van zacht, zelfs niet van soepel, maar heel beslist van stevig, toen die man, die verder heel erg aardig was, dat ook nog een paar keer herhaalde, toen kwam dat toch hard aan.

2 opmerkingen:

Piet P. zei

a: wat een schattige foto bij het bericht;
b: ik kan je meestal goed volgen, maar deze keer niet. ik zou reuze fier zijn als iemand me vakkundig meedeelde dat ik beslist van stevig houd. dat betekent immers dat je zelf ook een flink stuk stevigheid bezit? nee, hoor, doe mij ook maar zo'n verkoper. daar kan ik weer minstens een week mee vooruit.
c: o, wat een mooie wolken!
die had ik nog niet ontdekt.
d: slaap lekker!

Sylvie zei

@Nel,
a: toen ik deze foto vond, kreeg de inhoud van mijn verhaaltje plots een heel andere wending.
b: stevig is idd ok, maar ik vond het in 1e instantie nogal een vrijpostige opmerking eigenlijk, ondanks dat het over matrassen ging...
c: soms hoef je niet naar boven te kijken om mooie dingen te ontdekken ;-)
d: dankjewel; jij ook!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...