zondag 12 mei 2013

Hartelijk dank!


Voor de vele lieve mailtjes, tweets, berichtjes via Facebook of mijn blog hier, en ook voor de “real life”-armen om mij heen na mijn laatste blogstukje:

Heel, heel hartelijk dank!

Ik houd van schrijven en ik houd ook van van mij af schrijven. Ik houd ervan om dingen te delen, de leuke, de minder leuke maar ook de moeilijke dingen. En het is fijner dan ik ooit vantevoren (als in: voor ik met bloggen begon) had gedacht om vervolgens reacties te krijgen. Zeker als het zulke hartverwarmende reacties zijn. Jullie zijn lief!

Bij wijze van bedankje post ik hieronder wat foto’s die ik vanochtend na het ontbijt (nog in mijn badjas zelfs) in onze achtertuin heb genomen. Het zijn en-dan-breekt-de-zon-toch-door-foto’s en in die zin leken ze me wel toepasselijk bij dit bedankje. Hopelijk vinden jullie ze ook mooi.

De heerlijk frisse buitenlucht kan ik helaas niet uploaden, net zo min als de natte sokken die ik na het fotograferen had. Wees blij met dat laatste ;)

Een fijne zondag!








Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...