zaterdag 10 juli 2010

Hup Holland Hup!

Zo zitten ze er bij mij bij. Het zijn niet alleen beesies van mij, het zijn ook beetjes van mij. Tijdens dit WK tenminste. Zo hebben zij en zo heb ik de wedstrijden van Oranje bekeken.

Vol aandacht en spanning languit voor de bank. Af en toe een wanhopige blik omhoog bij onnodig balverlies of een irritante soloactie van Van Persie. Een beetje in de war als er na de rust gewisseld is van helft en ik nog naar het verkeerde doel zit te kijken. Scheel van verontwaardiging als Robben onderuit geschoffeld wordt. Opgelucht achterover na het juichen bij een doelpunt. Bijna niet durven kijken als er een gevaarlijke aanval van de tegenpartij dreigt. Ja, voetbal (kijken) is topsport!

Voor de finale heb ik op de valreep nog wat versterking erbij kunnen boodschappen. Voor nog wat extra oranjegevoel, voor geluk en omdat ze er zo koddig uitzien. Na zondag gaan ze terug naar Albert Heijn en dan ben ik weer voetbalfan af. Maar nu eerst:

HUP HOLLAND HUP!!!

1 opmerking:

Piet P. zei

Dat jij ook 'zo' bent! Een oranje Syl!
In elk geval dank voor de tip van de Beessies terug. Goed idee van AH.
Kreeg een mailtje van een vriendin: zij heeft een Beessiesboom gemaakt buiten in de boom waar ze in december ballen inhangt. Dat zal best een leuk gezicht zijn.
Sterkte vanavond! (11 juli-nog 2eneenhalf uur.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...