maandag 8 november 2010

In de aanval


Dit is de eerste dag van een zeer volle week. Een. Zeer. Volle. Week.

Een week met een belangrijk gesprek en een dito bezoek aan ons filiaal. Een week waarin we een heel zorgvuldig draaiboek moeten maken zodat we binnen drie weken (DRIE weken, ja!) bijna een kwart (een KWART, ja!) van ons werkoppervlak vrij kunnen maken. Waarin dus ook heel, heel veel papiertroep uitgezocht, weggegooid of goed bewaard moet worden. Om mee te beginnen...

Een week waarin ik moet zorgen dat mijn moeder een indicatie voor een verzorgingshuis krijgt en waarvoor overlegd, gebeld moet worden en formulieren ingevuld. Waarin ik ook nog moet werken. Gewoon werken en een zaterdagdienst werken.

Vergeet ik nog wat? Ach natuurlijk: de "normale" dingen. Wassen, strijken, koken, wat poetsen, proberen te sporten, mailen, blogjes lezen en misschien ook zelf schrijven, beetje ontspannen... O jee. O. Jee.

Nee, geen "o jee": ik ben weer uitgerust, ik ben er weer. Mijn nagels zijn geslepen, mijn tanden gepoetst, ik ben er klaar voor: Kom maar op Week! Ik lust je rauw!

6 opmerkingen:

Unknown zei

Succes deze week! Volgende week is deze week weer voorbij ;-)
En dat gesprek, we zijn met z'n drieën, dat gaat vast goed komen!

Sylvie zei

@Tiroka, thnx! Ik zie niet op tegen dat gesprek, hoor, al ben ik wel blij dat ik het niet in mijn eentje hoef te doen ;-)
En wb. volg. week en de week/weken daarna... die zullen ws. niet veel minder druk worden qua werk. Binnen 3 wkn onze kantoren leeghalen, balie verplaatsen, kasten dus ook verplaatsen en alles wat er nu staat op 3/4 vd ruimte kwijt moeten is, zeg maar, echt een "uitdaging". (Tussen haakjes want ik vind het een verschrikkelijk woord.)

Leuk stukje over Almere btw! Ik zal/wil er zsm mijn verhaal naast zetten. Zodra ik tijd vind...

Ton de Kruyff zei

3 weken om een kwart te ontruimen? Dat is ook niet erg veel tijd zeg. En van het verkrijgen van indicaties wordt je ook niet veel "vrolijker", dat herken ik wel.
Flink van je af bloggen helpt soms.

Berna zei

Jeetje Syl wat een heftigheid allemaal. Veel sterkte met alles.

Sylvie zei

@Ton, dat ben ik idd van plan: flink van me af bloggen; ik sta open voor alle beetjes die helpen.

@Berna, dankjewel. Het is best wel veel en idd wat heftig, maar met stap voor stap en een goede grensbewaking moet het lukken. Ik hoef het gelukkig niet alleen te doen.

Astrid K. zei

Als je hulp nodig hebt of wil praten, mag je me altijd bellen, hoor! Hou je haaks! We zijn een team tenslotte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...