zondag 26 juni 2011

Een grijze week


Het was een grijze, wat grauwe week. En dat lag niet aan de regen. Ik mopper soms wel op het weer, maar het heeft zelden een negatieve invloed op mijn humeur. Omdat ik van nature een zonnig karakter heb, zou ik graag willen zeggen, maar het feit dat ik een auto voor de deur heb, komt dichter bij de waarheid.

Afgelopen week ging het niet zo lekker. Er was wat frustratie maar er was vooral veel verdriet. We moesten weer eens afscheid nemen van iemand die we nog lang niet wilden missen. Iemand die haar man en kinderen nog lang niet wilden missen. Toen ik hun pijn en hun tranen zag, besefte ik weer: ik heb nog zoveel over.

Het is me gelukt om niet in een gat te vallen. Ik heb vrolijke muziek opgezet en een leuk boek uitgelezen, ik heb mijn huis schoongemaakt en ik ben gaan sporten. Het is niet gemakkelijk en soms ontbreekt de energie, maar het doet mij meestal goed: om me heen blijven kijken en lichamelijk bezig zijn.

En fleurige bloemen kopen. Omdat tegen een grijze achtergrond kleuren extra mooi uitkomen.

1 opmerking:

Berna zei

Fleurige bloemen! Je hebt ze verdiend. Bij sommige mensen houdt het gewoon nooit op om dergelijke dingen te verwerken. Voordat je het een een plekje hebt gegeven, dient het volgende zich aan. Ik heb bewondering voor je/jullie!
Dikke knuf Berna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...